AS CERAS ESTÁN CABREADAS CO SEU DONO, DUNCAN. POR ISO, ESTANLLE A ESCRIBIR CARTAS QUEIXÁNDOSE. ISO ESTANOS A DAR PÉ A INICIAR UNHAS NOVAS SESIÓNS DE FILOSOFÍA PARA NENOS E NENAS.
QUEREMOS REFLEXIONAR CON MOTIVO DO DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO SOBRE OS ESTEREOTIPOS SEXISTAS. NESTE CASO, AS CORES DE NENOS E AS CORES DE NENAS.
ESTIVEMOS A IMAXINAR CAL SERÍA O MOTIVO DO ENFADO DA COR ROSA CON DUNCAN. ASÍ DOCUMENTAMS AS REPOSTAS DUNHA CLASE:
NOR: NON LLE GUSTABA COMO PINTABA.
ALE: PORQUE FAI CHAFULLADAS.
WIA: A COR ROSA DI QUE ELA É A COR DO SOL.
GAI: O ROSA NON É A COR DO SOL.
MAI: PORQUE FIXO UNHA PELEXA.
FRA: PORQUE DUNCAN SE PORTOU MAL.
AIN: PORQUE LLE PEGARON.
FAT: PORQUE QUERE IR CO VERMELLO.
MAR: PORQUE OS SEUS AMIGOS ESTABAN ENFADADOS.
JUA: PORQUE QUERE UN CARACOL.
ALE: PORQUE QUERE IR CO AZUL.
GOO: PORQUE LLE DERON UNHA PUÑADA.
E DOUTRA CLASE:
SEP: ENVÍALLE CARTAS E XA NON SON AMIGOS.
ADR: PORQUE PINTA MAL CON ESA CERA.
SAR. PORQUE SE SAE POR FÓRA.
ÁNG: PORQUE XA NON XOGA.
E DOUTRA:
ERI: PORQUE TODO NON É ROSA.
ALE: PORQUE PINTOU UN DINOSAURO ROSA.
ICÍ: A COR ROSA QUERE SER A COR DO SOL.
SAN: PORQUE PINTOU UN LOBO DE COLOR ROSA.
BAB: PORUE PINTOU UN OSO DE COR ROSA.
ERI: PORQUE DUNCAN PINTOU UNHA CASA AZUL E DESPOIS DE COR ROSA.