IMAXE: RAMÓN PARÍS LAGO. |
DESDE QUE NON ESCRIBIMOS SOBRE A NOSA INICIATIVA DIDÁCTICA SOBRE A CIENCIA, LEVAMOS TRES QUENDAS MÁIS DE EXPERIMENTOS. LEMBRADE QUE COMEZAMOS CON EXPERIMENTOS NOS QUE USABAMOS LUME, AUGA E AIRE. POIS BEN, A SEMANA SEGUINTE A ESA COMEZAMOS CUNHA XEIRA DE PRÁCTICAS ONDE MESTURABAMOS AUGA CON OUTRAS SUBSTANCIAS E, COMA SEMPRE, TRATABAMOS DE PREDICIR O QUE ÍA PASAR E COMPROBABAMOS O QUE FINALMENTE OCORRÍA.
- ACEITE.
- SAL.
- CACAO SOLUBLE.
- AZUCRE.
OUTRO GRUPO DE EXPERIMENTOS REALIZÁMOLOS A SEMANA PASADA. DESTA VOLTA, MESTURAMOS CORES E, SORPRENDENTEMENTE, SAÍAN OUTRAS NOVAS. XA QUE TRATABAMOS ESA TEMÁTICA, ESTIVEMOS A LER PEQUENO AZUL E PEQUENO AMARELO DE LEO LIONNI.
- AZUL/VERMELLO (SAÍRONNOS 2 CORES DIFERENTES!).
- AMARELO/AZUL.
- VERMELLO/AMARELO.
- BRANCO/NEGRO.
- BRANCO/VERMELLO.
E XA ESTA SEMANA, DEDICÁMONOS A SOMERXER (OU TRATAR DE FACELO) ALGÚNS OBXECTOS NA AUGA. QUERIAMOS COMPROBAR SE FLOTABAN OU NON.
IMAXES: RAMÓN PARÍS LAGO. |
COMO NAS PRIMEIRAS EXPERIENCIAS, FOMOS REXISTRANDO O SEGUIMENTO DO MÉTODO CIENTÍFICO MEDIANTE FICHAS ONDE IAMOS ANOTANDO (FICHAS QUE, POR CERTO, XA PODEN SER CONSULTADAS NA PAREDE DE ENTRADA DA AULA E, DENTRO DE POUCO, NUN CADERNO DE EXPERIMENTOS).
Ningún comentario:
Publicar un comentario
PON AQUÍ O TEU COMENTARIO.